Krys, znany francuski sprzedawca optyczny, jest dobrze znanym nazwiskiem dla fanów Tour de France. Ale czym jest Krys i jak są związani z tą ikoniczną imprezą kolarską?
Co to jest Krys?
Krys to wiodący francuski łańcuch sklepów optycznych, oferujących okulary, soczewki kontaktowe i usługi optyczne. Firma została założona w 1967 roku i urosła do rangi jednej z najrozpoznawalniejszych marek optycznych we Francji, z licznymi lokalizacjami w całym kraju.
Krys i Tour de France
Od 2014 roku Krys jest prominentnym sponsorem Tour de France, specjalnie związanym z białą koszulką. Ta koszulka, znana jako 'maillot blanc', jest przyznawana najlepszemu młodemu zawodnikowi poniżej 26 roku życia.
Partnerstwo między Krys a Tour de France zwiększa widoczność zarówno marki, jak i sportu. Dla Krys jest to możliwość pokazania swojego wsparcia dla zdrowia i sportu, jednocześnie dotarcia do szerokiej publiczności poprzez jedno z najbardziej znanych na świecie wyścigów kolarskich.
Wpływ sponsorstwa
Sponsorowanie Tour de France daje markom takim jak Krys znaczne narażenie na eksponowanie. Wyścig przyciąga miliony widzów na całym świecie, dając Krys platformę do nawiązywania kontaktów z globalną publicznością.